[Sovmorgon!]

Imorse sov Liam ända tills 8.30, något som sällan händer! Gud så skönt
det ser ut när dom ligger och sover... underbart! Inatt drömde han om
gråvargarna som sprang omkring på tomten, haha.

Idag har jag och Tilde en mysdag som vanligt :) Vi gör inte annat än att
mysa hemma om dagarna men jag är också vääääldigt hemmakär och
har ingen större lust att ränna iväg till stan med henne.

Undra om man ska dra iväg till pulkabacken efter dagis med barnen, det
är ju lite klurigt med Tilde bara eftersom hon tröttnar så fort utomhus...
men snart börjar hon på dagis så det är nog bra att hon tränar :)

Det här är verkligen en månad man kan njuta av att vara föräldraledig.
Elda i öppna spisen, slå in paket, spela julmusik och bara mysa. Det här
är faktiskt en månad alla borde få gå ner i arbetstid, tycker ni inte??
:)


Kommentarer
Postat av: Mia

Gilla,gilla,gilla!!!

Vilket mysinlägg och jag håller med dig nu borde alla få vara hemma och mysa lite mera, imorgon ska F vara ledig från jobbet, riktig lyx så där mitt i veckan :)

Jag är också väldigt hemmakär,visst är det skoj att hitta på saker vissa dagar men det är lika mysigt att bara få vara hemma och ta dagen som den kommer!

KRAM

Postat av: Mia

Föressten,drömmer Liam också mycket nu?(Så att han kommer ihåg dömmarna) Ebba berättar efter varje natt som hon har drömt om och det har kommit nu bara :-)

2010-11-30 @ 12:34:29
URL: http://mariat80.blogg.se/
Postat av: Jessica

Å vad härligt med sovmorgon..här är det tidiga mornar jämt ;) iofs sov vi till klockan ringde i morse..men det va redan 07.00!!

Härligt med mysdagar hemma!

Kram på dej..

2010-11-30 @ 19:48:34
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/
Postat av: Eli

Lät som en kanonmysig dag -det där med sovmorgon gillas extra mkt!! =)

Visst är det härligt att bara va hemma o dona på dagarna, vill man göra nåt så gör man -annars fixar man med annat. Idag slog jag in paket till paketkalendern medans Tim sov -superskönt att bara fixa lite! =)

KRAM

2010-11-30 @ 20:30:39
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback