[Ångest, puts väck!]

Äntligen har den där förbaskade ångesten jag haft ett tag
försvunnit och istället för den har faktiskt liiiiiiite längtan
efter att börja plugga kommit! Eller, jag längtar inte men jag
börjar känna mig lite uttråkad av att vara hemma. Det som gör
att det känns så bra att börja plugga beror på att jag vet att jag
inte kommer att plugga 3 kurser parallellt hela tiden utan jag
kommer att ta det i ett lite lugnare tempo!

Det betyder att mina älskade barn inte kommer att behöva gå
så långa dagar på dagis... Tilde är ju trots allt bara 1.5 år när
hon börjar så jag vill verkligen inte att hon ska gå några 7-17
dagar. Med lite tur kan dom oftast få gå 9-15.30 och det känns
KANON! Ekonomin blir sämre, men det har vi ju levt med ett tag
nu så det känns som att det inte spelar någon roll över huvudtaget,
så länge vi får så mycket tid med barnen som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Fia

SNÄLLA BELLA! Kan du inte berätta hur du gjorde? För jag har sådan ångest att jag typ kräks... Har såååå himla urmysigt hemma med kidsen, kan ju bero på att vi ALLTID är iväg och gör något. Inte många dagar vi bara är hemma... ;-) Men VILL INTE VILL INTE VILL INTE!!!!!



Om Stefan får liknande schema som nu så betyder det iaf att tjejerna får vara lediga en dag varje vecka + sluta 14 en eller två dagar och sen förhoppningsvis aldrig börja före 8.30... De kommer inte gå så långa dagar, senast 16 men tycker det är skit iaf! ;-) (och det blir ju bara max 2 dgr i veckan de går till 16...) Oj vilken roman, sorry!

Postat av: Lina

Va skönt för dig gumman!!



Hoppas verkligen att det håller i sig. Jag känner att jag också börjar få lite småångest, jag har ju bara EN VECKA kvar!! :)

2010-10-22 @ 13:12:08
URL: http://linaslillaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback