[Gratis parmesan!]

Tilde sover i vagnen, portergrytan står och puttrar och här sitter
jag och.... pluggar! Jo, jag har tjuvstartat lite med en distanskurs
som heter Människa-dator interaktion. Riktigt intressant, men jag
har precis insett att jag behöver plugga ungefär 12h/v och var
sjutton ska jag hitta de där timmarna?! Ett toppen tillfälle är ju
när Tilde sover middag OCH Liam är på dagis... det löser sig!

Idag kom stora postbilen med ett paket levererat till dörren!
I paketet fanns....
Gratis parmesanost från buzzador! Och inte nog med det, fick även
en balsamvinäger med fikonsmak och en parmesanostskniv(?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ÅH SÅ GOTT -vad har du fått inbjudan till för spännande kampanj? Den hade jag velat vara med i -MUMS!!!

Ät o NJUT!

KRAMAR

Postat av: Malla

Gud så gött! Jag fick precis en laddning med ansiktskrämer med hjortron i. :)

2010-10-27 @ 21:00:20
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback