[Härliga helg!]

Sådärja, nu har jag ett lösenord och en alldeles egen
skara läsare! :)

Jag har haft en alldeles fantastisk helg!
I fredags tog Fredrik med sig barnen på promenad till
farmor och farfar så jag fick pyssla och städa lite hemma
i lugn och ro! Skönt är det, när det någon gång händer ;)

Igår gick jag med Lena & A-k på loppis och fyndade
ett par böcker och även ett par Kavat Höstkängor i nyskick till
Tildelingen för en tjuga!
Därefter packade vi ryggsäckarna(läs sportbagen) och drog
ner till badet för korvgrillning och utelek! Åh vad härligt det är
såna här vackra höstdagar. Att.bara.få.vara.





Igårkväll blev det pizza och Fredrik somnade 20.00 när han
la Liam. Jag somnade 20.30. Tur det för sen fick jag vara
vaken halva natten då även lilla skruttan fått höstblåsor i
munnen och på händer... Ont hade hon iallafall, men hon
verkar inte ha lika ont som Liam haft under veckan!
Ikväll blev vi bjudna på spontanmiddag hos våra underbaringar
A-k & Johan. A-k fixade till en fantastiskt god kycklingwok!
TACK!

Inte att förglömma har jag idag haft inredningsparty här hemma
med hela 12 gäster! Alltid kul att ses men lite tråkigare att man
inte hinner snacka så mycket med alla... Var väl lite sådär med
grejerna, inget jag kände sådär jättemkt för och många av sakerna
kan man hitta billigare på butiker som mique och household.

Kommentarer
Postat av: Eli

Lät som en supermysig helg! (om man bortser från blåsorna såklart)

Tack för trevligt party idag.

Kram

Postat av: Heddan3

Hedda har så ont ikväll:( Så kul att få fortsätta läsa din blogg och tack för idag!!! Jag köpte inget men gott fika avnjöt jag istället:) Kram på er

2010-10-17 @ 21:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback