[Kortframkallning]

Nu har jag suttit i snart två timmar och sorterat ut kort som ska framkallas.
Blandad kompott 2007-2010. Fy vad trååååkigt det är!
Men skönt när korten sitter i album sen. Ja, in i album SKA dom, har ju
till och med inhandlat albumen! Har framkallat tre månader av Tildes liv.
De tre första såklart. Sen finns inte ett kort på henne annat än på datorn.
Nu ska här framkallas och förstoras!
Såhär såg Liam ut när han var lika gammal som Tilde är nu, dvs 14mån! Lika va?

Vart framkallar ni era kort?

Kommentarer
Postat av: Mia

Oj va lika dom är Liam och Tilde, men så e dom ju syskon också :-)

Nu senast framkalla vi på Ica foto bara för att det var så bra rabatt just då, annars på fuji eller extra film :-)

Kram

Postat av: Anonym

Ja, de är verkligen jättelika!!! Sötnosar!

Du är sååå duktig som går igenom o framkallar, jag har varit dålig på att framkalla sen Tim föddes, måste göra det!!! Dålig på att fota också, stackarn!!!

Brukar bli fuju eller extrafilm här me.

Hoppas du hade det mysigt med syster idag!

Kram

2010-10-19 @ 20:48:19
URL: http://carli.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad märkligt att man inte kan blanda matta och blanka bilder...vi tog bara blanka men man borde ju kunna blanda..

Ååh ja jag framkallade bilder förut på när dom var små,sötisar!! Ibland när jag är inne på din blogg och Ebba tittar också så brukar hon peka på Liam och säga "Han är inte min kompis längre men förut var han det" ;-) Jag har berättat att hon lekte med honom när hon var liten :-)

Kram!!

2010-10-20 @ 20:02:34
URL: http://mariat80.blogg.se/
Postat av: Eli

TACK för idag -supermysigt att få komma o träffa er en stund. Ni är två fantastiska människor du o Fia, självklart barnen med! =)

KRAM

2010-10-20 @ 21:07:32
URL: http://carli.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vi saknar att umgås med er med!!!man inser ju hur bra man har det när man går hemma ;)) vi får försöka ses snart..

Kram!

(Shit vad lika dom är!! mer lika än mina ;))

2010-10-20 @ 22:20:05
URL: http://jessicaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback