[Lekdejtat]

Jag har ingen aning om vad jag ska bjuda er på för
meningar idag men något måste jag väl knåpa ihop för att
ni ska stanna kvar här på bloggen :)

Om 8 dagar åker vi hemåt!
Elsy - ska ni vara nåt i M-sjö framöver? Annars kommer vi på
Bredbyn och våldgästar er!!

Idag har Liam lekt med en av sina bästa vänner - Hugo.
Oj vad dom leker! Skrattar och busar och bråkar inget alls!
Verkligen härligt att se hur det sprudlar energi ur dem!
Tilde bestämde sig för att inte sova middag idag och var
allt annat än gullig framåt eftermiddagen...

Imorgon - dagis igen!
Jag har precis framkallat 500 bilder som ska in i album
när de anländer!

Kommentarer
Postat av: Elin Sjöbergh

Vart ifrån beställer du framkallning?!

2010-10-26 @ 11:19:07
Postat av: Anonym

Åh va härligt med hemresa snart -du som haft hemlängtan. Hur länge stannar ni denna gång? En vecka minst antar jag?? Har de redan snö där?

Kram

Postat av: Heddan3

2010-10-26 @ 13:02:46
Postat av: Bella

Elin - Beställde från Icafoto denna gång men annars har jag framkallat från lite olika ställen... händer ju tyvärr inte allt för ofta att jag framkallar :(



Eli - Denna gång stannar vi från 3-12, alltså 9 dagar! Härligt ska det bli! Hmm, vet inte om det är någon snö kvar, är det det ni som vet? :)



2010-10-26 @ 15:16:05
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/
Postat av: Frida

Ingen snö, inte på Bredbyn iaf :) Men jag hörde att det hade varit mer längre inåt landet..

2010-10-28 @ 21:37:24
URL: http://minellen.blogg.se/
Postat av: elsy

Kom till Bredbyn å våldgästa du,ska bli kul å träffa er

2010-10-29 @ 15:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback