[Sicken Sönda'!]

Söndag idag och vi har haft en toppendag i bästa vänners lag :)
Först var jag på House of Lola-party hemma hos Emelie och det
var väldigt kul att se kläderna, har aldrig sett dem förr och de
var väldigt mycket finare i verkligheten än på bild. Fick dessvärre
skynda mig därifrån eftersom F skulle iväg på hockeymatch.

På eftermiddagen har bästa A-k och barnen samt Maxen varit här och
lekt och ätit middag! Anna-Karin är väldigt tacksam att bjuda på mat
för hon tycker att allt är gott och uppskattar det alltid så mycket :D

Nu sover barnen gott och jag ser på söndagens bästa tv-program;
ensam mamma söker!

Kommentarer
Postat av: Anki

Haha nej det är för att du är en sån bra kock!! Johan vill hyra in dig till vårt kök ;-) Jag borde kanske bli förolämpad men jag håller faktiskt med!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback