[Tisdagslyx]

Idag har vi en innesuddardag jag och Tilde! Det regnar, regnar, regnar
ute... Liam är på utflykt med dagis, jag och tilde läser böcker och lyssnar
på imse vimse spindel som hon börjar lära sig göra rörelser till!
Idag är min syster på besök i stan, hon är på utbildning så idag ska
jag åka in och äta middag tillsammans med henne i stan! LYX på en
tisdag! Tyvärr går planet tillbaka redan ikväll så hon hinner tyvärr
inte komma hit men vi ses igen om några veckor hos mamma o pappa!
Ja sen blir det väl aerobics!

Kommentarer
Postat av: Eli

Åh va mysigt -Tim vägrar lyssna på när jag försöker läsa böcker för honom, han ska bara riva o slita i dem.. Han är verkligen annorlunda än både Elin o Noah -de älskade att lyssna när jag läste böcker -TIDIGT började vi med.. =)

Sjunger gör jag med ibland, men jag måste göra det när han sitter i sin matstol, annars har han ingen ro i kroppen.. =)

Så sött att hon börjat göra rörelserna, urgulligt!

2010-10-19 @ 20:45:04
Postat av: Anonym

Åh va mysigt -Tim vägrar lyssna på när jag försöker läsa böcker för honom, han ska bara riva o slita i dem.. Han är verkligen annorlunda än både Elin o Noah -de älskade att lyssna när jag läste böcker -TIDIGT började vi med.. =)

Sjunger gör jag med ibland, men jag måste göra det när han sitter i sin matstol, annars har han ingen ro i kroppen.. =)

Så sött att hon börjat göra rörelserna, urgulligt!

2010-10-19 @ 20:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback