[Blåsvär'e]

Fy vilket tråkigt höstväder vi har idag! Imorse var det strålande
sol och klarblå himmel och vi hann planera in picknick i skogen
efter dagis med kanelbullar o festis! Fortsätter det regna och blåsa
såhär blir det nog en kort picknick... eller en picknick hemma i en
koja kanske :D

Snart väntar 1-årskontroll för Tilde och det ska bli så roligt att se
hur hon växt under sommaren! Min stora fina goa glada tjej!
Som ni märker så bloggar jag inte så mkt längre. Jag har fullt
sjå med att städa, fixa och trixa med grejer så att jag ska glömma
bort hur mycket jag längtar efter snus! ;)

Nu är hösten här. I love it!
Jag ska verkligen NJUTA nu under mitt sista halvår som föräldraledig.
Jag gnäller för mycket och för ofta över småsaker! Jag är så lyckligt
lottad som får sitta i soffan nästan hur länge som helst om morgnarna
och göra precis vad som faller oss in! :)

Kommentarer
Postat av: Eli

Hur gick kontrollen? Hoppas hon inte blev alltför ledsen över sprutorna!

Jag håller med dig, ska också njuta av detta halvår som är kvar!!!

Hoppas det blev picnic för er, lät mysigt!

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback