[Hemlängtan]

Jag längtar hem! Jag längtar, längtar, längtar hem till Myckelgensjö!
Jag längtar så mycket att jag till och med skulle kunna tänka mig
att flytta hem igen! :) Jag hoppas att längtan stillas lite när jag fått
åka hem i November...
Jag längtar efter lugnet, naturen, vännerna och sist men inte minst
mentaliteten! Jag längtar efter det lite lugnare tempot, eller att det
inte är så viktigt hur man ser ut eller vilket städat hem man har.
Jag längtar efter mamma, pappa och storasyster!

Kommentarer
Postat av: Eli

Förstår hur du menar -vilken skillnad på lugnet det var när vi var norröver i somras. Alla är så lugna, alla är glada och trevliga och pratar. I affärerna så har alla tid att prata och vart du än går så är det annorlunda än här. Tom jag som aldrig bott norröver kände då en längtan uppåt!



Hoppas ni får det mysigt när ni åker norröver i november -ska ni uppåt kring jul också?



Och du -kom ihåg att vi är många här som bryr oss mycket om dig och finns här om du behöver. Inte samma sak som mamma och pappa och myckelgensjö, men vi finns här! STOR KRAM TILL DIG!

<3

Postat av: Diana

Åhh...börja nästan gråta av ditt fina inlägg om din hemlängtan. (lite gravidkänslig kanske)

Jag kan tänka mig att du längtar upp, så fint där & så mysigt. Jag trivs när jag är norröver.

Kan oxå tänka mig hur jobbigt det måste vara att va så långt ifrån mamma & pappa jämt. & vänner.

Usch, hoppas som du säger att din längtan stillas lite när du kommer hem i november!

Annars får du väl slita med dig familjen & flytta upp en sväng, så kanske du börjar längta hit istället! =)

Men som ovan skrev så har du ju jätte många som bryr sig om dig & tycker om dig här nere & som finns där för dig. Skönt!



Styrkekram till dig*

2010-09-30 @ 20:48:28
URL: http://dianasvantan.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja, nu är det dags att du kommer hem och tankar lite lugn och Myckelgensjöluft. Även lite mammaomsorg. Är det inte ofta så här på hösten som hemlängtan kommer? Sen är du hemma några dagar och så börjar nästa hemlängtan. Till ditt nya hem.

Kram på dej, nu får vi snart träffas

2010-09-30 @ 21:42:11
Postat av: Anki

Å gumman! Snart så får du åka upp igen. men jag vill helst inte att du flyttar tillbaka dit för då kommer jag drabbas av Bella-längtan! Kram på dig vännen ♥

2010-09-30 @ 22:10:12
URL: http://ankihagman.blogg.se/
Postat av: Malla

Jag förstår precis vad du menar, man måste få åka hem och tanka ibland. Bara vara. Träffa nära och kära. Kram kram

2010-10-01 @ 09:27:40
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson
Postat av: Josefin J

Förstår att du ha hemlängtan.

Får jag ibland då och då.

Men tror de kommer bli bättre nu när vi fått vårt hus på landet.

Letar kabeln till kameran än... Så fort jag hittat den kommer bilder på huset etc. KRAM

2010-10-01 @ 12:40:43
URL: http://marrakeshblandannat.blogg.se/
Postat av: Josefin J

BF är satt till 5 november.

Tror även denna gång på en pojke, men kan ju ha fel. :)

2010-10-05 @ 17:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback