[Lack of inspiration]

Hörrni. Jag har tappat all blogg-inspiration. Jag vet inte varför?

Jag har tappat en massa motivation och inspiration till en massa ting!
Är det snusen? hösten? Jag vet inte!
Jag njuter ju av hösten? Det går ju toppen att inte snusa?
Jag gillar inte att tappa lusten såhär!

Kanske är det att jag är hemma jämt, städar, diskar, tvättar,
lagar mat och underhåller barn. Jag trivs med det, men ibland
blir det tröttsamt! Ibland önskar man att man bara hade en massa
fler timmar och hann med lite mer.

Ikväll är F borta med jobbet. Barnen somnade som klubbade sälar
klockan 18.30. Jag firar med en myskväll för mig själv, med tända
ljus och en avstängd tv, och en nostalgicd-skiva på hög volym.
Det är bara snusen som saknas ;)



Kommentarer
Postat av: Eli

Precis den där känslan har jag också haft idag, jag ÄR NÖJD med allt -men ändå saknas nåt.

Jag tror vi behöver tanka energi emellanåt genom att göra saker utan man och barn -man blir bättre fru och mamma genom att få sakna ibland.

Vi får hitta på nåt! Snart!

KRAM till dig!

Postat av: Eli

Du är så GULLIG! Tycker om dig också! <3

Superbra förslag tycker jag -bio låter som nåt som skulle passa mig som handen i handsken =)

Då kan vi ju passa på att se sånt som karlarna inte gillar.. hahaha

Fast iofs..tjejer kan ju också gillar hårda actionthrillers..inte jag dock =)

En drink, sen bio -eller tvärtom = KLOCKRENT!

KRAMAR

2010-09-11 @ 22:34:49
URL: http://carli.blogg.se/
Postat av: Anonym

Efter lön (bidrag som vi kallar det här hemma..) blir perfa!!!!! Vi kollar vad som går som är sevärt!

<3

2010-09-11 @ 22:51:06
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback