[Nikodjävulen]

Någon sa till mig att man ska akta sig vid 3 veckor när man slutat
snusa/rökt och att det brukar vara lätt att falla tillbaka då. Det kan
jag tänka mig! För fy bövelen vilken lust jag har att börja snusa igen!
Åh jag tycker det vore värt alla kronor i världen!

Jag vet att det är snusdjävulen som talar, och det gör han både en
och två och ibland hundra gånger om dagen. Han försöker till och
med övertala mig att gå och köpa ett paket cigaretter och jag
går nästan på det. Tur för mig att jag är såååå mycket smartare än
honom och att jag inser vilket pucko han är, den där djävulen! Mig
lurar han inte, jag ska ju åka utomlands nästa år!!!

IMORGON - SNUSFRI I 3 VECKOR.
Då kan det väl bara gå lättare sen va?

Kommentarer
Postat av: Mia

Heja,heja!! Du är ju kanonduktig, fokusera på utomlandsresan så ska du se att du fixar det :-)

Kram

Postat av: Eli

Ja du, den där djävulen har lurat mig flera ggr. Tänk bara de två hela graviditeter (hade ej börjat innan) som jag hållt upp för att sen börja igen efter amning. Hur dum är man då egentligen??? MKT DUM!!!



DU ÄR SÅ DUKTIG som kämpar på!

Keep up the good work!

Kram

2010-09-04 @ 23:42:30
URL: http://carli.blogg.se/
Postat av: Ingela

Du är jätte duktig Bella!!Tänk på vad ni ska göra för pengarna ni sparar,så går det liite lättare kanske..Puss på dej!! ;)

2010-09-05 @ 10:05:06
URL: http://rutan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback