[Svampskatt]

Blir inte så ofta mellan inläggen längre, men som sagt så försöker
jag sysselsätta mig själv mest hela tiden för att inte sukta ihjäl
mig. Fy tusan vad svårt det här är. Nu när det gått 3 veckor tycker
jag ändå att det börjar kännas lättare. Jag börjar ta till mig att jag
kommer att leva mitt liv på ett ganska annorlunda sätt hädanefter,
fast ändå inte. Det är ju just den där belöningen, njutningen som är
så svår att vänja sig av vid, inte själva nikotinet.
Att ta en snus i lekparken, gör ju att allting känns så otroooligt mycket
roligare. Eller att ta den där snusen när båda barnen somnat för kvällen
och man dimper ner med en kopp kaffe i soffan. Jag tror att jag kommer
att sakna de där små momenten för alltid.

Nog om snus! Jag och min kära Anna-Karin har varit ute på svampjakt i
höst och kanske inte bara en gång utan snarare 2-3 gånger utan att
hitta en enda svamp. Igår skulle vi gå en sväng och kolla igen och vi
hittade en massa kantareller! Helt fantastiskt, jag som aldrig hittat
en kantarell i hela mitt liv! Åh va gott det var med smörstekta kantareller
på en rostad macka. MUMS!

Kommentarer
Postat av: Anki

Ja vi var helt fantastiska svampplockare igår kära Bella!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback