Happy birthday to me!

Vilken härlig födelsedag!

Imorgon ska jag och Lena på Wallmans salonger i Stockholm, och detta fick
jag av F i present! Tack tack tack båda två!! Kommer bli såå kul!
Vilken karl jag har, som hittar på så mycket roliga överraskningar för mig!
Dessutom fick jag en ny orkidée eftersom det är våran kärleksblomma(som vi
alltid lyckas döda....) Kan inte båda gott :) Fin var den iallafall!

Av A-k fick jag igår den fina muggen och halsband och örhängen i silver som jag
verkligen älskar!

Av mamma/pappa och svärföräldrarna pengar och en fin ljusdekoration av Sannes
familj.

Sist men inte minst var det massor av vänner som kom ihåg mig TROTS facebook-
avhoppet :D DET glädde mig faktiskt väldigt mycket ! :)

Kommentarer
Postat av: Josefin J

Grattis i efterskott! ;)

2011-04-29 @ 06:14:26
Postat av: jOH

Grattis i efterskott "födelsedagstvilling";)

Postat av: Fia

GRATTIS finaste Bella!!! Hade verkligen ingen aning om att du fyllde år... Men är man dement så är man! ;-) UNDERBARA presenter, tur du har!!! PUSS O KRAM fining!

2011-04-29 @ 21:44:02
URL: http://fiaeleonora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback