Kåvepenin och DKNY.

Idag välkomnade vi våran bästa pappa hem från en snabbvisit till Dubai
med jobbet! Och OJ vad välkommen hem han var! Barnen har varit lite
hängiga hela helgen men inatt bröt det ut, ÖRONINFLAMMATIONEN och
MAGONTET. Liam har vridit och vänt sig, skrikit halva natten igenom och
fy vad jobbigt det är att se dem ha så ont... Jobbigt också att vara själv
och försöka ta hand om dels Liam som hade så ont och så Tilde då
som bara var trött men hon kunde inte sova eftersom Liam skrek...
Vakna har vi varit sedan kl 1 inatt så nu är jag trött... Liam har dock
sovit en massa på dagen och Tilde med, men jag har svårt att lägga mig
och sova på dagen!

Nu kommer det dock att vända då vi fått pencillin eftersom båda barnen
hade öroninflammation på alla 4 öron och Liam hade halsfluss.
Inte konstigt att jag tyckt att dom varit hängiga under helgen!
Liam är heeeelt knäckt men som tur är så verkar magontet ha gått över,
annars tyckte dom att vi skulle åka in till barnakuten och dom flesta
vet ju hur ogärna man vill tillbringa flera timmar där... Kunde vara så
att han har någon mindre infektion i magen, eller att det bara känns
olustigt i magen när man har halsfluss osv. Sänkan var helt okej så
risk för någon större maginfektion var väldigt låg, och det var ju skönt!
Urinvägsinfektion skulle det också kunna vara, så vi väntar svar på de
proverna men det tror jag inte att det är.

Fredde hade med sig en ny parfym till mig från Dubai! Denna underbara:

Mmmm precis vad jag behövde! :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Och vad är DKNY?

2011-04-05 @ 09:52:41
Postat av: isabelle

Parfymen mamma, parfymen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback