Möten med människor

Den text jag satt in som tillfällig rubrik till min blogg stämmer så jäkla
bra. Livet handlar om möten med människor. Jag är så otroligt, otroligt
tacksam över alla människor jag mött i mitt liv. Alla möten, ger oss något
på ett sätt eller annat. Den där körskoleläraren i Fagersta 2006 kommer jag
aldrig att glömma. Fastän det var fem år sedan gjorde han såna intryck
som fortfarande får mig att minnas honom. Det finns så många människor,
som gett mig så mycket genom alla år.

Anna-Karin Hagman. Ikväll var jag bara tvungen att skriva en rad på facebook-
chaten över hur tacksam jag är över att hon finns i mitt liv och att hon alltid
glädjs så mycket över andra människors lycka. Några minuter senare knackar
hon på min dörr och ger mig en kram. Åh, vad jag älskar henne och att det
inte är längre än 2 minuter till hennes dörr. PUSS PUSS PUSS PUSS PUSS

"A FRIEND IS SOMEONE WHO UNDERSTANDS YOUR PAST, BELIEVES IN YOUR
FUTURE, AND ACCEPTS YOU JUST THE WAY YOU ARE."

Kommentarer
Postat av: Eli

Underbart! kärlek

Möten är det bästa! Hoppas du känner dig lite piggare idag!

Postat av: Anki

Men hjärtat nu får jag dåligt samvete att jag läste detta först nu. Love you honey!!

2011-04-11 @ 00:25:05
URL: http://ankihagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback