Njutbar påsk!

Bloggtorrt - javisst. Jag har fullt upp med att njuta av livet!
Solen skiner och vi har haft världens underbaraste påskhelg som inte är över
än! Glada barn, god mat, underbara vänner och ingenting kunde nånsin bli
bättre än så här. Jag har alltid firat påsk med min familj och släkt hemma i norr
men med den underbara vänskapskrets vi har här har vi haft det SÅ mysigt.
Nu är familjen i Östhammar hos farmor och farfar medans jag lapar sol och
skriver PM. Och dricker kaffe på andra sidan dungen. Nu ska jag visst fortsätta.
På't igen ba!

På tal om vänner, så har jag de bästa på hela jorden. Jo, det är sant!
Jag tänker aldrig, aldrig göra mig av med dem!
Ingen nämnd, ingen glömd, ni vet vilka ni är! <3


Kommentarer
Postat av: Anki

Samma här gumman!! Hoppas du får rejält med ostörd sömn inatt ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback