Time for myself

Jag är faktiskt lite störd. Igår tog Fredrik med sig båda barnen och
drog till farmor o farfars husvagn i Östhammar. Jag som har tenta imorgon
stannade hemma för att plugga. Men när jag sitter där och borde njuta av
att ha all den där egna tiden blir jag stressad. "Nu måste jag plugga, sen
borde jag städa, och jag vill fixa på tomten." I slutändan njuter jag inte
ett skit utan sitter med världens ångest istället.

Efter att jag pluggat klart tog jag iallfall en promenad med Anki, en lugn
joggtur och ett kettlebellpass här hemma. Sen blev jag betydligt lugnare
i själen. Satt i lugn och ro och målade naglar och sånt där man gör i all
hast annars. Såg till och med ett helt tv-program vilket inte hör till vanligheterna
för mig. Inatt har jag sovit som en prinsessa. Från 22.30-7.30.

Nu vill jag att mina små kottar ska komma hem igen så vi får busa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback