[Back in bussiness]

Här var det dött. Jo, det blir ju lätt så har jag märkt. Speciellt när jag
har alldeles för mycket att skriva, när jag känner alldeles för mycket
och när jag inte riktigt kan sätta ord på någonting.

Nu är Tilde snart inskolad på dagis och det känns sjukt konstigt samtidigt
som jag känner mig väldigt glad över att börja plugga igen. Det är ju
konstigt att någon annan än jag och F ska ta hand om henne om dagarna
men än så länge älskar hon dagis så det är ju positivt!

Annars är jag galet pissigt less på att det är plusgrader och ishalt ute.
Jag brukar vara sjukt less på folk som bara gnäller och gnäller på vädret
men nu är jag där själv. Helvetes pissväder.

Katten är bortsprungen sedan en vecka. Kom hem igen skrutt!

I fredags hade jag gått ner 4kg sedan nyår efter strikt kost och en massa
motion, fast nu vågar jag nog inte väga mig efter denna ätarhelg.
Men KUL har jag haft och GOTT har det varit!
Har både hunnit med 4-rättersmiddag på lördagkväll samt kräftkalas
igårkväll.

Näe, nu hopp i säng.

Kommentarer
Postat av: Eli

Kul att du är tillbaka! =)

Ja, tiden springer lätt iväg -mina inlägg är många ggr rätt meningslösa -men skriver ofta för att jag själv ska komma ihåg vad jag gjort, blir som en dagbok, kanske ska printa ut allt vid tillfälle?? =)



Ja, snart är inskolningen klar -det har ju gått superbra för dem. Jättekul! Hoppas det fortsätter, de verkar vara supersugna på att vara med där det händer! =)



Men kissen då -nu får han ta o komma hem, lilla gubben! Han lär ju vara hungrig och kall stackarn! =(

Hoppas han kommer snart!



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback