[GOODBYE FÖRSVÅRINGSKASSAN]

Åh hej CSN och hejdå Försäkringskassan!
Hej och hå vad bra det känns att slippa FK och all ovisshet,
att aldrig riktigt ha koll på hur mkt pengar man ska få varje
månad...!

Jag håller på att bli gaaaaalen av att vara heeeeemma.
Jag vill inte vara isolerad längre, jag vill uuuut och träffa människor!!
Liam är hur stissig som helst, upp i varv, högljudd, krävande...
Och jag orkar inte riktigt med att leka, aktivera hela hela tiden.
T har ju varit hängig idag och febrig så har inte varit läge att vara
ute. Jag och Liam gick ut efter middagen och fick sällskap av Anki & Alvin
och gud så skönt det var. Det märktes att det var välbehövligt för
lillemannen. Nu behöver han komma till dagis och LEKA med KOMPISARNA!
Och mamman behöver komma till skolan till KOMPISARNA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback