[HEJ MAGSJUKA.]

I bilen på väg hem från Ö-vik kräkdes ju Liam, men bara ett par
timmar innan hade han ätit en hel maxbox, ja alltså inte boxen men
en hel hamburgare och pommes. Vi trodde han blivit matförgiftad
men igår kom turen till lilla T. Hon kräktes och kräktes tills det bara
var galla kvar. Den stackars lilla kroppen skakade och det enda hon
fick fram var "blä, blä". Usch vad man tycker synd om dom...
Fyra gånger kräktes hon och sen har hon sovit gott hela natten.
Idag har hon feber och ligger helt stilla i soffan och kollar på
Stora maskiner - filmen.

Liam skulle verkligen behöva lite dagislek nu! Oj vad han börjar
bli rastlös av all ledighet :) Om en vecka drar det igång igen,
inskolning och därefter studier! :)

Förresten, så visar vågen - 1.6kg redan. Tänk om man fick en
magsjuka på det, vore ju kanoners ;)

Kommentarer
Postat av: Heddan3

Det värsta av allt är magsjuka:( Hoppas ni har fått den kortare versionen! Hugo längtar efter Liam och har frågat flera gånger om att få ringa honom! Det kommer bli en efterlängtad träff när dom ses:) Kram

2011-01-05 @ 09:45:41
Postat av: Josefin j

Här ha jag typ gott upp samma... Skyller på all jul och nyårsmat.

2011-01-05 @ 11:02:19
Postat av: Frida

Magsjuka som är det värsta som finns! Jag skulle hellre behålla mina kilon ;-) Men jag är ju ingen träningamänniska alls. Hoppas ni haft det bra hemma!

Postat av: Eli

Usch, stackare! Och när de är så små känns det ännu jobbigare -de kan ju inte ens förklara ordentligt hur dåligt de mår! =(

Det du gått ned har jag gått upp under julhelgen..1,8.. Får kämpa på nu!

Hoppas ni slipper kräkas mer!

2011-01-05 @ 20:15:00
URL: http://carli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback