[Mitt älskade Myckelgensjö]

Hallå! Är ni kvar här?
Jag ska försöka uppdatera här lite mer ofta än jag gjort.
Jag har bara tappat lite motivation någonstans på vägen.

Jag njuter av tillvaron "hemma". Det är lugnt, jag går i långkalsonger
hela dan och bara är. Grabbarna åker skoter och Liam har till och med
tolkat med bobben bakom skotern. Dom har sett spår från ett lodjur som
dödat en räv i skogen nedanför vårt hus. Vi har fiskat och grillat korv.
Igår firade vi nyår här hemma och sen gick jag över till "släahuset" där
det var nyårsfest. Där blev jag kvar tills 4 på morgonen, hade kunnat
stanna hur länge som helst. Jag saknar så många, så mycket med denna
fantastiskt mysiga by. Det är så synd att det är så långt hit, för även om
jag inte kan tänka mig att bo här skulle jag gärna åka hit oftare och
träffa fler vänner som man inte hinner med när man är hemma...

Kommentarer
Postat av: Eli

Åh -låter som ni har det supermysigt!

Förstår att du tycker det är jobbigt att det är så långt -tänk om det bara var 15 mil bort, då skulle det va mkt enklare! Men du får ta vara på de tillfällen som ges -och det verkar du göra! =)

KRAMAR till er och god fortsättning


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback