[Vilken dag]

Vilken dag, säger jag bara! För det första har Fredde SJUKT mycket att
göra på jobbet. För det andra har han dessutom snöjour. Sjävklart började
det snöa. Och så fick jag magsjuka. Och så hittade vi ett vattenrör som stod
och sprutade vatten i halva garaget.

Så, magsjuka med barn eftersom F var tvungen att skotta. Inget vatten att
spola ner skiten med. Inget vatten att tvätta händer med. Ingen dusch.

TACK OCH LOV kom Fredrik hem tillslut för jag pallade inte och Benke kom
och lagade röret. Nu ska jag gå och lägga mig, är helt mör i hela kroppen.



Kommentarer
Postat av: Eli

Lider med dig gumman -men är impad över att du tagit dig genom denna dag! Tänk vad du klarar nu efter att ha klarat denna dag! =)

KRAMc

Postat av: Gubbfan din

Supermom!!!!!! :)

2011-01-07 @ 21:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback