Semesterdagar

Sommar och sol, underbara dagar med fina vänner, sol och bad! Jag och barnen
njuter medans stackars pappan får jobba vidare i två veckor till. SEN blir det semester
för hela slanten och då blir det lådbilslandet, NORRLAND och Östhammar.

Igår när jag skulle lägga barnen började Tilde skratta högt, kastade sig om min hals
och utbrast "Ja äässssska dej mamma!". KÄRLEK. Åh vad det värmde gott. Därefter
gav hon en kärleksförklaring till Liam också som svarar "Ja men jag älskar dig MER Tilde,
jag älskar dig ända till månen, stjärnorna och planeterna och rymdvarelserna och
tillbaka igen." Underbara ungar!

Eftersom vi hade 29 grader inne igårkväll så la vi oss i källaren inatt, och GUD vad gott
vi har sovit. Lovely. När man kommer upp på morgonen känns det som man går in i
en vägg. Liam och Fredde har sovit därnere hela veckan, och han har sovit längre än
7.30 varje morgon vilket inte hör till vanligheterna här hemma...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback