Sommardagar.

Vilka härliga sommardagar vi har haft! Barnen har badat, badat, badat och haft
det riktigt mysigt. Jag också.

Igår kom vi hem och med oss hade vi bara en buse. Lilla damen fick följa med hem
medans storebror fick stanna kvar med storkusinerna. Otroligt skönt tycker Tilde att
det är att vara själv hemma även om hon frågar efter Liam lite då och då. Hon får
tillfälle att leka klart lekarna utan att Liam kommer och förstör och tar grejer för
henne och avbryter, och hennes föräldrar har massor av minuter och timmar att
bara koncentrera sig på henne!

Imorse tog jag och Linda en löprunda runt sjön på 14km. Vilken befriande känsla att
orka springa så långt! 1,5 timme liksom, hur häftigt är inte det!

För övrigt så ska jag ut på krogen ikväll, vi firar Lena & A-k som fyller år snart! Hurra Hurra!

Kommentarer
Postat av: molly

hej!

vad kul att du vill följa min andra blogg :) min adress är:
www.kottenshorna.blogspot.com



vill även passa på att säga att det var kul att du lämnade en kommentar så att jag hittade till din blogg :) ta hand om dig. kram

2011-07-09 @ 20:03:14
URL: http://www.kottenshorna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback