Fotoalbum!

För något år sedan skrev jag ett inlägg om att jag framkallat en massa
bilder ända sen Liam var "liten" och fram tills dess. I det inlägget skrev jag,
att jag inte skulle göra som min mamma gjort och låtit bli att sätta in i album.
Tror ni att jag har satt in i album? Japp, ikväll har jag gjort det! Äntligen!

Nu har det redan gått nästan ett år igen sen jag framkallade bilder senast.
Närmare bestämt september 2010. Men nu har jag alla kort i album!
Det känns som en sten har lättat från mitt hjärta och det är så skönt att
ha det gjort. Från 2006-2010 har jag nu i tre smäckfulla pärmar!

Det är mysigt att titta på riktiga foton. Men ack vad nostalgisk man blir.
Samtidigt blir jag lite ledsen när jag inser att jag aldrig får tillbaka tiden
igen. De där ögonblicken när barnen tar sina första steg, när de upptäcker
sina händer, det kommer aldrig aldrig aldrig någonsin att hända igen.
Det enda man kan göra är att titta på kort och minnas.

Det är TUR att det finns så mycket man kan blicka framåt till istället!
Herre jisses så jag längtar efter klimparna nu. Imorgon, kommer dom
och då ska jag krama och pussa på dem hela kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback