I väntan på goda tider!

Nu vill jag att tentan ska vara skriven, att jag ska ha klarat minst en av
den och den förra jag skrev för dåååå kan sommarnjutningen börja..
även om jag ska plugga på 150%, så tror jag det kan bli huuuur bra som
helst!!

Det finns så sjukt mycket roligt framför oss nu. Nästa onsdag är det karneval
på dagis, som jag i och för sig har en massa ångest inför eftersom det ska fixas
dräkter men thank god, så har jag en duktig sömmerska till vän som man kan
muta :)
Nästa torsdag kommer min finfina syster hit med Linus och det längtar vi jättemycket
efter allihopa! Grabbarna kommer att kunna leka loss i flera dagar, härligt!
Sen kommer midsommar med allt underbart som hör till! Det här KAN ju inte annat
än bli lyckat trots att jag ska plugga och barnen ska vara på dagis... DET är nog det
enda som tynger mig just nu. Men med lite tur så kanske jag kan få ihop det hyffsat
bra så jag kan plugga kvällstid och ha barnen korta dagar från 8-14 eller nåt, det
brukar lösa sig!

Kommentarer
Postat av: veronica med emma fanny lina

är bara höra av er om ni har tid - ork- lust vi har all tid i världen nu:)

2011-06-10 @ 21:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback