Njut varje minut.

Semester. Klingar ljuvligt! Idag fick vildänglarna sommarlov från dagis.
Hela 6 veckor och 6 dagar ska vi de vara lediga! Samtidigt som jag fasar
för den rastlöshet som kommer infinna sig hos min ivriga son som helst
behöver leka varje minut så känner jag att det ska bli så otroligt skönt.
Kanske kommer jag aldrig att ha en sån ledig sommar igen.

Jag ska försöka njuta varenda minut. Det är faktiskt så, att dagarna som går kommer
aldrig igen. Och hur underbar är inte all den tid man har tillsammans med sina
barn? Jo det dyraste i världen! Ovärderligt.

Idag har vi hängt vid badet efter dagis med Emelie och Lena och alla vildarna!
Oj vad Hugo och Liam härjade och jag tyckte mest att det var MASSOR av folk
som både var ivägen och roliga att titta på ;)



Kommentarer
Postat av: Mia

Härligt med långledigt!!!!

Du har så rätt i det du skriver att man måste ta vara på varenda dag för den här tiden kommer aldrig igen.. Hoppas att ni får en toppenmysig ledighet! Kram

2011-06-30 @ 17:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback