Slapparsommaren 2011

Svensk sommar! Är den inte underbar? Några få ynka dagar till midsommar som ska spenderas i gott
sällskap! Den här sommaren blir inte riktigt som jag tänkt mig, men den blir nog väldigt bra ändå! Jag
kom inte in på en av kurserna jag skulle läsa, snopet nog. Trodde mina gymnasiebetyg dög till alla
datakurser men antagligen var det väldigt många som sökte eftersom det är en sommarkurs som är
på distans, och antagligen en väldigt populär sommarkurs också.

Nåväl, nu blev det studier på 50% istället för 150% och det är ju faktiskt ganska skönt (och fattigt.)
Barnen är på dagis 20tim denna vecka och nästa och sen går vi på långledigt! 6 veckor blir dom lediga
i år plus första veckan i september när vi drar utomlands.

Jag väntar fortfarande på tentaresultat från första tentan jag skrev 26:e Maj. Något frustrerande att
vänta och vänta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback