Stamspolning ger väl vuxenpoäng?

Idag känner jag mig jättemegavuxen som har fått huset stamspolat. Fastighetskonsulterna
var här och spolade rent alla rör så nu är det ingen risk för översvämning någonstans vilket
känns rätt skönt :) Anledningen till att vi ringde dom var att vi hade stopp i en toalett i källaren
så då spolade dom hela huset! Toppen tycker jag, vuxet! Eftersom vi har höga halter av radon
i källaren kollade han även på det, och det bästa av allt var att han tyckte att vi skulle göra
tätningarna i golvet själva. Han berättade precis vad vi skulle köpa och vad vi skulle göra. Det
tyckte jag var ärligt av honom, han kunde ju lika gärna ha gett oss ett kostnadsförslag för att
fixa det... Så, nu ska här tätas otätheter och göras en ny mätning, jag hoppas att radonhalten
blir avsevärt mindre då så att vi kan riva vägg och flytta ner i källaren! :)

Kommentarer
Postat av: Eli

Åh va somrig och fin bloggen ser ut! LOVELY! =)



Härligt att ha spolat igenom allt, det är sånt som gör att man känner sig lite lugnare inför eventuella saker som kan hända. Vi spolade alla våra rör för en månad sen -jätteskönt när det är gjort! =)



Du får hojta om du vill komma o hämta boken -är ju bara hemma här. Ni får gärna stanna o leka med om ni vill. =)



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback