Mysdag i solen

Vilket underbart vårväder som äntligen kommit! Och vilken
mysig vabbardag vi har haft idag! Gud så härligt. Eftersom
jag helt plötsligt har väldigt lite att göra i skolan har det känts helt
okej att få en hel dag tillsammans med barnen. Vi har byggt lego,
myst i soffan, pysslat och varit ute i flera timmar. Först passade jag
på att sola medans T sov middag och Liam lekte ute. Sen hämtade
vi ut Tilde när hon vaknat så även hon skulle få lite frisk luft.
Sen promenad till dagis för att hämta hem lite kläder och när F
kom hem från jobbet tog vi en promenad till affären så det blev
många timmar ute i härliga vädret!

Tilde har haft lite feber idag, men pigg, glad och ätit bra så imorgon
är hon säkert piggelin igen! Men eftersom barnen är lediga på fredag
så har vi redan gått på helg :)


Glass och kex i solen :)


Kul att leka med vatten :)


Sjukt irriterad över att man inte kan vända på korten man tar med
mobilkameran. Sa jag sjukt irriterad?

Nu sover barnen vilket betyder springrunda, paketering av tradera-
paket och till det ett glas rött. Som sagt, så har vi ju tagit helg redan
och jag har faktiskt inte druckit en droppe alkohol sen den 19:e mars.

Kommentarer
Postat av: jessica

ja visst är det härligt väder,lovely!! ska ju tydligen komma 1dm nysnö i natt :((

Oj har du inte druckit sen den 19 mars?! bra jobbat med tanke på att det inte varit än ;))

Kram!

2011-03-17 @ 20:15:47
Postat av: Bella

hahahahahaha gud vad kul, ja det är klart jag menar 19:e februari :) Här ligger man steget före serru ;) KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback