Piff in pink!

Jag behöver inte vara orolig att jag ska sluta få blommor av F, för
jag har en annan liten herre som påminner honom :) Liam är noga
med att påpeka när de är på affären, när det var längesen dom köpte
några blommor till mamma. Igår kom dom hem med dessa vårisar:



Fint och mysigt med rosa såhär till våren tycker jag! Därför har jag piffat
köket med lite rosa detaljer.










Och sist men inte minst... visst är det väl härligt när fruktskålan är nypåfylld?!

Inte för att den brukar vara SÅHÄR välfylld men... :)

Kommentarer
Postat av: Annika

Fint! Jag ser fram emot att komma och hälsa på er. Kanske kan vi stanna till i sommar när vi är på väg hem till M-sjö. Vad gör ni i början av juni?

2011-03-30 @ 10:42:34
Postat av: Mia

Vad fiiiint med rosa,me like pink :-)



Åh,jaa jag känner mig verkligen dyster :-( Egentligen kommer ju inte ens Ebba o Alva att gå på samma avdelning,men vid öppning o stängning hade dom ju gått tillsammans,plus att det blir ju bara krångligt när man ska hämta/lämna på olika dagis..Det ultimata är ju att få ha dagisplats på den orten man bor på...

Ja visst är det sjukt att dom inte bygger en större förskola nu när dom ändå ska bygga? DEt verkar vara många som tycker det för det är alltid barn som står i kö och många barn som inte får plats..då hamnar man i länna el. knutby..det finns ju dagmammor här också men det är inte så lätt att få plats där heller...

Verkligen guld att Tilde o Liam får gå tillsammans,vad snällt av dom att hålla en plats,önskar att dom var lika snälla här :-)

Kram

Postat av: Ingela

vad fint,och en välfylld fruktskål är det bästa som finns ;)

2011-03-30 @ 18:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback