Pluggelivab.

Så var det ny vecka! Fredrik är hemma och vabbar med Tildis som inte
är 100% kry idag. Och inte han heller som åkte på influensan förra veckan
och har varit däckad tors-sön. Jag sitter och pluggar hemma och önskar
att tiden kunde gå liiiiite långsammare så jag hann läsa liiiiite mer för det
är så KUL att plugga! I LOVE IT.

Imorgon, verkar det bli jag som får vara hemma om inte donnan är kry.
Det är ju lite svårt det här med att vabba när man pluggar eftersom man
inte har så mycket tid att plugga på kvällar och helgern när man har småttingar..
Fredrik åker till Dubai på torsdag förmiddag så han skulle nog behöva jobba
lite imorgon och på onsdag...

Vi skulle haft dig här nu mormor. Dessutom behöver mina fönster putsas ;)

Kommentarer
Postat av: mormor

Ja, nu skulle mormor bott nära. Passa sjuklingar skulle inte alls kännas så dumt, hellre det än fönsterputsning!

Hoppas att sjuklingen piggar på sej snabbt annars får du skicka hit henne

2011-03-28 @ 21:04:23
Postat av: Annika

Nu är det jag som får hjälp av mormor, hon kommer ikväll och går ut och äter med Linus när jag ska på middag med jobbarkompisarna och så får hon skjutsa oss till flyget imorgon och torka golven efter flyttarna. Lyxigt!

2011-03-30 @ 10:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback