Yogapants!

Bild lånad från: Meandi

Meandi-party hos Anki ikväll och jag beställde dessa härliga, snygga mjukisar till
mig själv! Ja, ni läste rätt.
For me.
Pour Moi.

Alldeles för sällan unnar jag mig något till mig själv, och ofta vill man ju inte
lägga ner så mycket pengar på hemma-kläder, men om man tänker på hur OFTA man
använder dem så är de ju faktiskt värda varenda krona :)
Mina randiga polarn-pyjamas-brallor till exempel, använder jag i stort
sett VARJE dag men ändå tyckte jag att dom var ruskigt dyra :) Tyvärr så är dom
ingenting jag vill visa mig ute i och det kan man ju faktiskt göra med dessa
fantastiskt snygga yogapants från MEANDI!

Kommentarer
Postat av: Eli

Supersnygga, köpte dem till Elin! Härligt att unna sig nåt själv emellanåt, händer ju inte så ofta. ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback