Mina modiga barn

Idag har jag en oerhört stolt son som för första gången har sovit hos Alvin inatt.
Jag är så otroligt imponerad av att han var så modig, han som annars
har väldigt svårt att somna och har aldrig somnat själv hemma utan att man
legat bredvid honom i sängen. Min stora kille liksom. I fredags sov hans andra
bästis Hugo här så det har minst sagt varit en intensiv helg och jag kan lova
att han somnade ovaggad ikväll.

Fina Tilde sov hos Lena inatt, också så klart imponerad av henne också men
jag kan säga att jag inte oroade mig över henne ett dugg, hon är så anpassningsbar
och skulle nog kunna sova hos nästan vem som helst :)

Jag har världens finaste vänner! Vänner som ställer upp när det behövs, som sprider
kärlek, glädje och solsken. Ni är fantastiska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback