En myshelg med barnen väntar på mig!

Tillbaka till vardagen efter en fantastisk påsk i min fina hemby tillsammans!
Vilket fint väder vi har haft, helt otroligt!

Nu är det nästan helg igen - det behövs efter många timmar på jobbet i veckan!
Mycket kul som händer på jobbet och det känns nästan ofattbart hur mycket jag
har lärt mig under de tre månader som jag jobbat på företaget.

Imorgon åker Fredrik på jobbresa med jobbet till Italien och jag får vara hemma
själv med barnen hela helgen. Känns faktiskt heeeelt okej, kan nästan inte tänka
mig att göra något annat än just det! Sovmorgon blir det definitivt inte men att slippa
stressa iväg till dagis och få möjligheten till att äta långfrulle är mer värt än alla sovmorgnar
i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback